Im back.

busuk bersama saya 


Hello Assalamualaikum Annnyeonghaseyo semua. Saya sedar yang saya dah lama tak update blog nih.  Minta maaf sesangat *peluk blog* . Dah berhabuk, dah busuk. Em em sian dia eh, sudah berzaman ku tidak menziarai kamu wahai blog. Maafkan lah tuan mu ini.  Maklumlah tahun inilah aku busy kalahkan Perdana Menteri sikit. Semak k semak dengan PBS..EXAM dan si A. eh, si A...hahaha! lol. Jap2 lagi sikit blog aku ni nak nampak comel macam Kak Ton *mata atas* . em em tapi kan, sedih woooo si A sekarang jarang dengan kita, sebab dia pindah ke Vokasinal. Emm em hanya termampu ku melihat gambar dia 2,3 sahaja yang selebihnya Adam Saleh. Lalalala sorry awok. Kini ku rindu kesendirian berteman dengan tedddybear penguin *mengayat* ._. tidak mengapa, Allah, keluarga dan kengkawan kan ada :D .  Tetapi, mengapa perasaan 'rindu' ni sakit sangat :( kekadang risau jugak tawu? em em A pun ada cerita pasal ........ pe ntah. Tape ah, itu kita skip. Tapi, aku memang terasa lonely :/ *ecehhh. Yalaaa betul. Tapi takpe, ade gak kucing nak berteman :p em. Hmm kay ah jumpaa lagi. Annyeong *lambai tangan* Insya-Allah. 


Meow, akak awak tengah sedih hmm *gegeh


Btw, haaa.. ini lah 'Adam Saleh' itu xD :D  si A yang perkenalkan -3-
A cakap jangan minat Adam. Tapi, aku minat ._. ish..aku mmg tak reti nak dgr cakap org.

 


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

bored.

14th July 2015 ><.

Mom.