pemadamku.

Hello Assalamualaikum Annnyeonghaseyo, em bosan pepagi nih, nak jadi burung hantu jap..ke burung puyuh -_-. Sjalah, nak intro kengkawan jap.

 Okay, ni first kawan aku namanya Julia. Julia ni dia gedik, kekadang comel pulak perangai dan punchline dia selalu tak sampai. And lagi satu kalau sehari dia tak pimpin tangan orang memang tak sah dan kami dua jugak akan dituduh sebagai LESBIAN. watefak. errrrrrrr.

Yang kedua pulak Atikah. Atikah ni lain macam sikit..kekadang sakit hati jugak kalau cakap dengan dia. hahahaha! kekadang ada kesifatan comel dia menyerlah..punchline dia selalu sampai xD hahaha dia budak rajin. Kawan yang agak baik. Agak kay agak. padahal tak pun. hahahahaha~

Yang ketiga Ummi. Ummi ni kuat merajuk. Terkena apa benda yang sakit sikit je merajuk bagaikan setahun. Susahh woo nak pujuk dia. Mohonlah lelaki jangan buat dia jadi bini ngkorang semua. lalalalaala~ punchline dia biasa ja. hahahaha. Dia comel, pandai. Selalu dia kacau aku waktu kat tusyen Keroro emm em, Kuangajoo. Tapi, takpee. disebabkan masatu dia belanja aku Kitkat aku boleh sabar dengan dia. kay ahahha.

Tuu je kot xD nanti aku sambung insha-Allah. haha!

ini ler Julia itu. ajet2 wifee GD. LOL hahaha. 

 

Atikah and Julia. comeylah tikahhh and ju~ hahaa! :)) 

inilah makcik kuat merajuk bagaikan setahun tuh, comeykan.
MINTAK MAAF. aku over sangat eh ahahhah!

Comments

Popular posts from this blog

bored.

14th July 2015 ><.

Mom.