sukasuki

Assalamualaikum, Haiii :) happy Sunday uollss! *hepi lah sangat. Yelaaa, homework baru sebok nak buat! :( dahlah esok Subjek dia mula2..gile kauuu. Nak kena malukan diri? haha! Tape, i kan rajin buat kerja2 ni. Lalalala~ and kalau sambil2 kita buat homework sambil itu kita mengidam kan chocolatee ni okay jugak en? hahaha! aku suka chocolate! itu sebab aku chubby! nape? tak suka orang chubby erk? hahaha! kesah? ^o^

Actually my fav chocolate is
1) Bueno
2)Kitkat
3)Nutella
4)Snickers.

cepat chubby ye dop? haha suke je. tak mampu beli pun :) mahal! aku harap Najib dapatlah turunkan harge. J
ap2..kalau sape ngidam mende ni, gtau saya kay?! haha! 



hee, sori buat kamu mengindam xD. uiiii sedapp dia punya isi.
Auwmmm! :9


Okay, sekarang aku taktau nak tulis apa, hmmm okay! ngkorang boleh tak share2 tempat mana yang ngkorang suka? hewhew. Prihatin tak saya? caringgkan? sesape yang takde GF bolehlah saya mengambil alih untuk jadi GF awak. hahaha NEVER! dokleh. nanti si A marah >:( . hahaha~ tempat kawe suke

1.Korea (seoul, Busan and Han River)
2.London
4.Jepun (Osaka)
5. Of course Makkah :) tempat tanah suci bagi org Islam ^^.

Hmm okaylah! bye2 awak semua. Nak pergi mandi *tu pun nak bagitau. hahaha! bye2! Sayonara! Annyeong! Assalammualaikum :* muahh!

inilah HAN RIVER! hmm, daku keseorangan tanpa sesiapa. temanlah daku wahai si A
yang nun jauhan disanaa. :/ hahah mengayat ye dop? xD btw, Han River ni bagi pasangan yang
couple2 gituu! and, tempat untuk bagi hati tenang xD . lalalala.


baru jelas! HAN RIVER! :) hehee. 















Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

bored.

14th July 2015 ><.

Mom.