Friday, 11 July 2014

Hey!

 
Yeyup! 

Alololo comey :3 :)
Assalammualaikum! muahahahahaha lama bakhang tak update blog :3 dari bulan May..hingga July. Btw, Selamat menyabut BulanRamadhan! HAPPY FASTING DAY! hahaha baru nak ucap :P biarlaa ngeh3 =B. Tapi...dalam bulan Ramadhan, saudara2 kita di sana(Palestin) berperang. Allahu.. sedih bila dengaq :( anak2 kecil kena bom..Nauzubillah, Israel memang dah lama tempah tiket ke Neraka, and Pintu Neraka dah terbuka luas untuk depa >< Ya Allah..geramnyaa aku dengan depa T-T bunuh kaum hawa, baby2 yang comel. Asal depa bunuh? tak nampak ka kecomelan orang2 Arab ni? T-T
YOU CAN KILL MUSLIMS, BUT YOU CAN'T KILL ISLAM! ><! Doa sahaja senjata kami :'( maafkan kami..T-T Dalam fb aku punya friends banyak sangat pasal WorldCup itu pasal aku saja post banyak pasal GAZA. Nak bagi depa tengok sat...:'/ hmmph! Even aku ada post sikit pasal WorldCup :p ohhh Neymar *O* ekekeke. Dahh2 xD .. Azim ada bagi lagu 'B-Heart - Tanah Merpati' best3! :) and aku tengok lagu 'B-Heart - Rindu Seketika' best jugakk~ tapi..spoil bila part chorus tuh. Hahaha. Alaa..penyanyi Kuantan tu -3- sebab tu best~ :v haha! Bulan puasa ni banyak jugak masalah dengan sekolah ni =3= aku tau, Allah bagi ujian kat aku =3= Internet dah lah lembab..bistu suruh cari bahan dekat Laptop bistu nak kena Log In 'VLE FROG' =3=. Ergh! sabor je laaa huhuhhuhuhuhuhuhu ._. tapi..best ouhhh Azim balik setiap minggu :) selalunya 2minggu sekali dia balik. Hehehe~

Dalam bulan puasa ni, aku ngan geng2 aku dalam group waksep selalu post benda makanan. Heehehe, bistu sebelum berbuka depa amik gambaq makanan juadah depa. Aku tak hantaq. Nanti family aku tengok pelik pulak asal aku amik gambaq makanan ==''.  So..aku amik gambaq di Google ja laa :P amik gambaq makanan Barat. Bhaahahah! and then depa cakap,..''waaaa, sedapnya makanan hang dinaaaaa, nakkkk'' hahahahhahaha! lawak doe =3=. Aku rasa puasa tahun ni bolehlaa best jugak an, sebab kakak/abang selalu berbuka dengan kami tahun ni ^^, dulu sekejap abang ada, sekejap kakak ada, so, macam tak kena...macam tak perfect. Tak cukup 5orang. And tahun ni perfect..cukup 5orang. Haaaa, silap..cukup 6orang. Campur Azim. Hahahaa :P Gegeh aku ni! ._.

And konklusinya....Selamat menyambut bulan ramadhan! * erk? =3=*
PRAY4GAZA! :) 
JihadFisabilillah !

''May we have a better Ramadhan this year, Amin!
Ya Allah, lindungilah saudara saudari aku di sana! Amin!''

No comments:

Post a Comment