bored.

Harini cakap dengan kucing -_- hmm, hahaha..bosan kot. Ada homework KH..tapi, tu kerja bertukang. Malas gilaa rasa. Hahahahaha~ semua malas. malas malas malas! -_- Mesej dengan si A..tapi dia tak reply pun..malas nak mesej. Hahaha! see?! malas lagi ==. Pelik lah aku ni, jari aku tetiba tulis ayat malas tuu. Hahaha~ hm..tadi duk main ngan kucing. Aku tanya macam2...kesian dia, dia cakap dia tadak sapa nak main :/ bistu lapar :/ , tapi aku baru ja bagi dia makan ._. hmm tak kenyang2 kucing ni. Nak jadi macam aku ka, Pau~ hahaha :P xD 

Minggu depan hari rabu, Subjek Muzik..kena nyanyi. Kalau tidak... nak main Drum~ ingatkan main macam biasa2...rupanya tak. Ni macam buat untuk individu. pergh~ cikgu cakap drum takboleh sebab nanti susah, cikgu ada bagi 4 pilihan:-

1) Nyanyi.
2)Keyboard.
3)Gitar.
4)Gendang
(untuk India xD)

So...memang susah gila nak buat pilihan. Kalau menyanyi..aku malu, tak pandai, suara tak sedap. Melalak aku tau lah ==. Then, kalau Keyboard...kena buat Skel A/G apantah. Senang..tapi aku tak kofiden. Kalau gitar, kord A,C,F,G,D bolehlah..yang E, Em..lupaa. last sekali..aku amik menyanyi -_- hahaha~! Julia,Thihah,Meo,Dini,Tikah semua amik keyboard. Aku, Ummi, Kinah,Puteri,Najwa,Dayah, Fitri*pompuan*, menyanyi~ lalalalalala~.. Ketaq lutut woih! Yang lain tuu set2 sistooo~ set2 pandai nyanyi..jiwang aaa semua. Puih, hahaha~!

Apa2 pun gudluck haaa~ And gudluck for my levli opppaaaa <3 <3 muahhhh3! :*
and gudluck for SPMCandidate! 

Comments

Popular posts from this blog

14th July 2015 ><.

Hey!