oi oi~

Hai! saya Dinaa~
Twitter: @topwifeu.
ID Wechat: Woo1400.
IG: Dinaothman_
HAHAHAHA BENGONG DUK PROMOTE SATT!

Hmmm, lalalalala~ Assalammualaikum! lama den tak bukak blog. Hehehe, taktau nak update apa sebenarnya. Disebabkan aku rajin malam ni, aku main ja laa blog ni ^-^. Apa habaq semua? sihat? aaaa, Alhamdulillah. Ntah lah ada orang baca ke idok :P kan?

Kay today keluar date dengan.........my b-b-bo-boy.., opps..no laa, my girlfriends! Boypreng pun duk jauh. Nak wat date watpa :3 ~ Best day ever kay? Tengok movie, buat kerja gila dalam panggung =3=. Heheehe..ikut suka hati ja Thihah & Fit duk tukaq tempat. Padahal booking tempat lain..tapi tempat lain depa duk. Alahai ._. , lagipun sikit jaa orang harini datang tgk. Aku ngan Julia duk sit depan..depan sikit dengan screen. Kami dua jaa duk line tuu..kat sit depan kami bukan ada sapa pun. So, kami letak lah kaki kat kerusi. Muahaha :v well, normal lah kan :3 ~ bistu duk cakap pasai bangla datang halau keluaq lah apalah =='. Gelak kuat kot..malu -//-.

((Movie kami tengok - The Giver)) best best best!

Inilah makciks2 ituuuu uolls! 3orang makcik. Hanya seorang sahaja adik. Huahuahua :v tekalah siapa yang adik itu yee :P kalau siapa betul, aku belanja KinderBueno satu paket.
Dan depa lah boleh terima kegegehan aku, kegedikan aku, keEgoan aku, kemerajukan aku, kemarahan aku, kepengotoran aku, kejijikan aku, HAHAHAHAHAHA! Kisah apa?

 WE ARE ONE *Trademark EXO aku amik sat*
ekekeke :p 

Friends a.k.a Second Family.


Comments

Popular posts from this blog

bored.

sukasuki

hahahahahahaha.